dinsdag 24 mei 2011

Permanent verkoopadres ansichtkaarten bij THE READSHOP

Tijdens het Lezersfeest bij THE READSHOP Gouda-Goverwelle heb ik behalve een paar boeken vooral veel van mijn ansichtkaarten met afbeeldingen van mijn schilderijen verkocht.

De verkoop verliep dusdanig dat franchisenemer Rein MacGillavry besloot 12 verschillende soorten permanent in zijn winkel aan te bieden.

Verder was het Lezersfeest vooral een gezellige dag, waarop ik veel bekenden ontmoette.

Samen met de Goudse schrijvers Joost Visbeen en Jan Westerman las ik voor uit eigen werk.

Ada Jue, eigenaresse van Schoonheidsinstituut Xenia, vertelde over de totstandkoming van haar biografie 'Mayonaise & Champagne' die ik voor haar schreef.

Hieronder een foto van mij met oud-rechercheur Joost Visbeen die ook wel de Goudse
Baantjer wordt genoemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten